Programy
Firma Mayer S.C. zapewnia wszystkim swoim klientom zdalną pomoc techniczną w zakresie funkcjonowania naszych produktów. Serwis prowadzony jest za pośrednictwem internetu i telefonu od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 - 17.00.
Klienci posiadający wykupiony abonament serwisowy obsługiwani są zawsze w pierwszej kolejności. Pozostali klienci obsługiwani są w terminie uzgodnionym z naszym pracownikiem. Za pomoc techniczną w firmie nie posiadającej wykupionego abonamentu serwisowego naliczona zostanie opłata zgodna z obowiązującym cennikiem.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat zdalnej pomocy technicznej skontaktuj się z nami.
PROGRAMY POMOCNICZE:
Prosze nacisną: "rustdesk- ... -x32.exe" i uruchomić pobraną aplikację |
||
Proszę nacisnąć: "Pobierz teraz" i uruchomić pobraną aplikację |
RustDesk: Po pierwszym uruchomieniu należy: - nacisnąć ikonę z trzema pionowymio kropkami obok numeru ID, - z memnu wybrać : "ID/Relay serwer" - wprowadzić tekst: "serwis.mayer.com.pl" - nacisnąć przycisk: "OK" |