Programy

Firma Mayer S.C. zapewnia wszystkim swoim klientom zdalną pomoc techniczną w zakresie funkcjonowania naszych produktów. Serwis prowadzony jest za pośrednictwem internetu i telefonu od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 - 17.00.

Klienci posiadający wykupiony abonament serwisowy obsługiwani są zawsze w pierwszej kolejności. Pozostali klienci obsługiwani są w terminie uzgodnionym z naszym pracownikiem. Za pomoc techniczną w firmie nie posiadającej wykupionego abonamentu serwisowego naliczona zostanie opłata zgodna z obowiązującym cennikiem.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat zdalnej pomocy technicznej skontaktuj się z nami.

 

 PROGRAMY POMOCNICZE:

RustDesk

Prosze nacisną: "rustdesk- ... -x32.exe" i uruchomić pobraną aplikację 

AnyDesk

Proszę nacisnąć: "Pobierz teraz" i uruchomić pobraną aplikację  

 

RustDesk:

Po pierwszym uruchomieniu należy:
- nacisnąć ikonę z trzema pionowymio kropkami obok numeru ID,
- z memnu wybrać : "ID/Relay serwer"
- wprowadzić tekst: "
serwis.mayer.com.pl"
- nacisnąć przycisk: "OK"